Loading
30 listopada 2017

Jak wyrobić sobie markę?

Bez kategoriiNo Comments

You Are Here:Jak wyrobić sobie markę?

 

Właściwe doradzanie pacjentowi kliniki to sztuka uzyskania firmy na najwyższym szczeblu tak jak robi to scmestetic i jej specjaliści. Przede wszystkim trzeba pamiętać, że zbytnie narzucanie się z usługami może być negatywnie przyjęte przez osobę przychodzącą na zabieg.
Często dzieje się tak, kiedy jedynym argumentem przekonywującym do skorzystania z zabiegu jest promocja lub tzw. „dobre opinie” nie powinno tak być, zwłaszcza w dziedzinie, która ingeruje w nasze ciało.
Klienta bardziej interesuje jakie korzyści osiągnie, jak poprawi się jego wygląd i jakich problemów się pozbędzie. Dlatego ważnym aspektem firmy będącej gabinetem lub kliniką medycyny estetycznej jest umiejętne doradztwo. Nic nie budzi takiego zaufania wśród klientów jak umiejętnie udzielane porady, szczególnie te bezinteresowne- bezpłatne. Klient wtedy czuje, że pracownikowi zależy na jego samopoczuciu a nie jedynie na zrealizowaniu dziennego planu zabiegów.

 

Salony i gabinety medycyny estetycznej skupiają się na zwiększeniu swego obrotu poprzez sprzedaż kosmetyków do użytku domowego.14441124219186(56)
Salony i gabinety medycyny estetycznej skupiają się na zwiększeniu swego obrotu.

 

Podczas wykonywanej pracy również można udzielać takich porad, to bardzo dobrze świadczy o klinice lub o gabinecie medycyny estetycznej .
Dobre będą również porady oparte na doświadczeniu pracownika i tu przykładem może być : „Różnica polega na stężeniu składników aktywnych, czyli by osiągnąć dany efekt potrzebuje pani preparatu ze stężeniem x”.
To jak doradza się klientowi w klinice lub gabinecie medycyny estetycznej będzie rzutowało w przyszłości na jego ponownej wizycie w tym miejscu.
Pacjentowi należy udzielać takich porad, które nie będą się kojarzyć bezpośrednio ze chęcią zwiększenia usług. To z pewnością zwiększy szanse na wywołanie efektu najlepszej obsługi i wyjątkowego traktowania, a w rezultacie powoduje przywiązanie klienta do danego miejsca i zwiększenie lojalności.
Poza szeroką wiedzą z zakresu działania czynników aktywnych w stosowanych kosmetykach, specjaliści pracujący w gabinetach kosmetycznych wiedzą jak w łatwy sposób i przy użyciu domowych sposobów można wspomóc efekt upiększenia, nawilżenia i relaksu.

 

Dlaczego tego nie wykorzystać i nie polecić klientowi kilku domowych, sprawdzonych rozwiązań, np.:

  • na nawilżenie skóry dobrze działa kąpiel rumiankowa, zmiękcza skórę, a zwłaszcza szorstkie dłonie, pięty, kolana i łokcie. Wystarczy wrzuć kilka torebek ziół do gorącej wody;
  • na problemy z trądzikiem można zrobić domową maskę z banana i avocado ;
  • na wzmocnienie paznokci dobrze działa moczenie ich w podgrzanym oleju rycynowym z dodatkiem kilku kropel cytryny;
  • na problemy z cellulitem dobry jest peeling z fusów kawy.

Inną sprawą jest reklamowanie własnej firmy.
W obecnej sytuacji, kiedy to salony i gabinety medycyny estetycznej skupiają się na zwiększeniu swego obrotu poprzez sprzedaż kosmetyków do użytku domowego, nie mogą zapominać o rozbudowywaniu zakresu swoich usług o inne, dodatkowe, drobne zabiegi, na które klient może się zgodzić już będąc w gabinecie.

Jest wiele świetnych opcji na to aby podwyższyć swój statut na rynku w dziedzinie medycyny estetycznej, nie wszystkie firmy tego typu potrafią umiejętnie wykorzystywać chwyty marketingowe i zamiast przyciągać klienta do siebie umiejętnie go odpychają. Dzieje się tak dlatego, że większość gabinetów medycyny estetycznej ślepo patrzy tylko na kwestie finansowe.
Zasada w biznesie jaką jest „ile od siebie dasz, tyle do ciebie wróci” jest nie do przeskoczenia, o czym powinny pamiętać kliniki i gabinety, które się dopiero rozwijają.

 

About the author:

Dodaj komentarz

Top