Loading
22 grudnia 2017

Jak budować wizerunek firmy?

Bez kategoriiComments are off for this post.

You Are Here:Jak budować wizerunek firmy?

Obliczu dużej konkurencji i nasycenia rynku różnymi składami budowlanymi nie jest łatwo się wyróżnić i zyskać przewagę konkurencyjną. Z tego względu zarządzający firmą powinni przyjrzeć się sposobowi funkcjonowania przedsiębiorstwa i zwrócić szczególną uwagę na właściwe ukierunkowanie swoich działań zewnętrznych i wewnętrznych, które będą skutkować wypracowaniem pozytywnego wizerunku jak u Auroks , którzy cieszą się bardzo dobrą opinią.

Punktem wyjścia do kreowania wizerunku składu budowlanego jest strategia, w której określone zostały cele, jakie w danym czasie chce osiągnąć właściciel oraz sposoby ich wypracowania. W każdej strategii powinna pojawić się także wizja i misja przedsiębiorstwa, które są nieodłącznymi elementami tworzenia się tożsamości marki. Wizerunek firmy powinien je odzwierciedlać. W strategii określone zostają również segmenty, do których skierowane są nasze produkty i usługi, np. strategia produktu, dystrybucji, polityka cenowa, strategia human resources, a także strategia marketingowa, w której zdefiniowane zostaną narzędzia, za pomocą których firma będzie budować swój wizerunek.

Nazwa " skład budowlany" nie brzmi jak światowa korporacja trzeba dbać ze wszystkich sił o wizerunek i dobro klienta.14214321322212987(17)
Nazwa ” skład budowlany” nie brzmi jak światowa korporacja.

W kolejnym kroku trzeba określić, jaki jest obecny wizerunek sklepu, a także opisać ten docelowy, idealny, do którego firma będzie dążyć. Pomocne przy tym będą opinie klientów, pracowników, a także – uwaga! – konkurencji. Dzięki ich ocenie dowiemy się, na ile obecny wizerunek firmy jest na wysokim poziomie, a na ile chce się go zmienić i np. dopasować do oczekiwań klientów, czy odróżnić się od konkurencji.

Jeśli wiadomo już dokąd chce się zmierzać, trzeba zaplanować spójne działania, które podzielić można na działania wzmacniające materialne elementy wizerunku, działania relacyjne i działania sprzedażowe, oraz określić narzędzia, przy pomocy których będzie się zmierzać do wyznaczonego celu. Planując tego rodzaju działania, nie można zapomnieć o przypisaniu do nich odpowiedniego budżetu oraz osób odpowiedzialnych za realizację.

Mimo tego, że nazwa ” skład budowlany” może nie brzmi jak światowa korporacja trzeba dbać ze wszystkich sił o wizerunek i dobro klienta. Warto zastanowić się nad różnego rodzaju promocjami, uspustami cenowymi, programami lojalnościowymi, a może nawet kartami dla stałych klientów? Warto zaproponować takie opcje klientom, którzy mają firmy budowlane, taka współpraca na pewno się opłaci- jest też mozliwość, że takie firmy budowlane będą polecały miejsce, w którym się zaopatrują.

 

About the author:

Top