Loading
22 października 2015

FanPage na Facebooku – Twoja droga do klienta

Narzędzia marketingoweComments are off for this post.

You Are Here:FanPage na Facebooku – Twoja droga do klienta

Niewiele jest dziś osób między 35 a 11 rokiem życia, które nie posiadałyby Facebooka. Sprawia to, że w jednym miejscu zgromadzeni są potencjalni klienci, do których można dotrzeć w stosunkowo szybki i nie generujący wysokich kosztów sposób. Warunkiem jest jednak posiadanie tak zwanego FanPage’a, czyli firmowego profilu. Oto krótki poradnik, co zrobić aby takie FP powstało na Facebooku.

 

1. Zaloguj się jako osoba prywatna, lub jeśli nie masz konta, załóż je.

2. Rozwijamy górne menu, klikając strzałkę i wybieramy opcje: „Utwórz stronę”.

3. Następnie określamy w jaki rodzaj FanPaga chcemy prowadzić, po kliknięciu kafelka otworzy się kafeteria, która będzie wymagać od nas doprecyzowania branży, w której chcemy działać, oraz dodatkowe informacje w zależności od profilu działalności, który wybraliśmy.

4. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych informacji w odrębnej zakładce pojawi się regulamin Facebooka, który musimy przeczytać, aby uaktywnić przycisk: „Rozpocznij”.

5. Następnie wypełniamy opis oraz podajemy informacje na temat nasze strony www. Te informacje można edytować po założeniu FanPage. Opis może zawierać maksymalnie 155 znaków.

 

2.Fb

6. W następnym kroku ustawiamy obraz, który będzie wyświetlał się na naszym profilu. Może to być logo firmy, produkt lub obrazek, który chcemy by nasi fani kojarzyli z nami. Zapisujemy.

7. Ostatni etap to ustalenie grupy docelowej, do której ma trafiać nasz FanPage im lepiej sprecyzujemy swój target, tym większa szansa, że dotrzemy do tej grupy, która nas interesuje. Klikany „Zapisz”.

8. Gotowe! Właśnie stworzyliśmy razem stronę firmy na Facebooku. Teraz dalszych rad udzieli Wam Facebook, po kolei informując jak używać poszczególnych funkcji.

About the author:

Top