Loading
8 stycznia 2018

Czy facebook to odpowiednie miejsce aby się reklamować?

Bez kategoriiNo Comments

You Are Here:Czy facebook to odpowiednie miejsce aby się reklamować?

Dla biur projektowych portale społecznościowe to bardzo dobre miejsce na reklamę. Wiele firm jak np. ta – link – korzysta z tej formy.

Internet umożliwia szybkie pokonywanie bardzo długiej drogi od architekta/projektanta do klienta. Wystarczy kilka kliknięć, żeby nie tylko poznać jak pracuje, ale również dokonać zakupu usługi. Nośnikiem takich informacji w Internecie są bez wątpienia media społecznościowe, a ich niedościgniętym dotąd pionierem jest Facebook. Najważniejsze jest być tam, gdzie potencjalni klienci. A gdzie jest ich najwięcej? Oczywiście na portalach internetowych takich,jak Facebook – w wirtualnym świecie, zrzeszającym ponad miliard internautów z całego świata.

Zakładając biuro projektowe trzeba wstąpić do wirtualnego świata, w którym trzeba się umiejętnie poruszać, aby nie zostać zapomnianym i się po drodze nie zgubić. Trzeba więc działać na wielu płaszczyznach, aby nie odstawać od innych biur i firm projektowych, które są obecne i aktywne na wielu portalach społecznościowych.

Facebook daje wiele możliwości, a głównym jest bez wątpienia kontakt z innymi ludźmi. Branża projektowa opiera się na dialogu międzyludzkim, ponieważ to właśnie przez opinie usługodawców poznaje się ich potrzeby i zainteresowania. Podstawowym zadaniem, jako przedsiębiorcy jest więc założenie strony na Facebooku. Fachowo określa się tego typu stronę fanpage’m.

Trzeba Postawić na komunikację z klientem: nie zamykać się na bezpośrednią rozmowę z internautami, można też pójść o krok do przodu i czasami doradzać komuś za darmo w kwestii urządzania mieszkania czy domu. Trzeba dać klientowi możliwość wykazania się i wypowiedzenia własnego zdania. Kierować się ich pomysłami i pozwolić im razem z tworzyć firmę. Dzięki opinii klientów można doskonalić ofertę, która jest przecież skierowana do nich. Oni najlepiej wiedzą, czego potrzebują.

Trzeba wiedzieć, o czym pisać na swoim fanpage’u i jakie treści umieszczać. Nie mogą być to nieprzemyślane komentarze, które nie są związane z działalnością projektowania. Skrupulatnie i w miarę regularnie trzeba umieszczać efekty pracy architekta czy projektanta. Dużym zainteresowaniem w tej branży na pewno będą się cieszyły porady na temat aranżacji wnętrz oraz filmiki czy poradniki „do it yourself” .

Fanpage’a będzie odwiedzać więcej osób, jeżeli coś im się zaoferuję. Mogą być to zniżki na projekt, bonusy oraz promocje, a także konkursy z nagrodami. Jest to doskonała reklama firmy, tym bardziej, że nie bezpośrednio, ale przy pomocy odpowiednich narzędzi oferuje się odbiorcom swoje usługi. Klient będzie śledził profil firmy w oczekiwaniu na promocje i nowe oferty specjalne. Firma popularność i więcej łapek w górę, a klient zniżki i nagrody. Sprawiedliwa transakcja.

Liczy się przede wszystkim oryginalność i pomysłowość. Jeżeli potrafi się zainteresować odbiorcę swoimi treściami publikowanymi na Facebooku to z pewnością skorzysta on z oferty. Trzeba być również konsekwentny w swoich działaniach, nie można zaniedbywać publikacji wpisów i należy starać się to robić często i regularnie. Nie można zaniedbywać swoich potencjalnych klientów. Im częściej firma będzie się pokazywać tym bardziej ją zapamiętają.

About the author:

Dodaj komentarz

Top